Per contractar els nostres serveis haureu d’accedir a la pàgina d’inici de la nostra web i clicar al missatge “Vull la meva web!” que consta a l’encapçalament de la mateixa. A continuació serà redirigit a la pàgina on oferim els diferents tipus de dissenys web i haurà de triar el tipus de disseny que voleu sol·licitar.
Un cop triat el tipus de web que voleu, haureu de prémer el botó “afegir a la cistella”. A la pantalla apareixerà un resum de la cistella, amb un desglossament dels serveis contractats, la seva descripció, referència, el preu unitari, les quantitats i el preu total.
Si voleu contractar més serveis podreu triar la contractació de la resta de serveis oferts al final de la vostra cistella. Un cop hagueu triat tots els serveis del vostre interès, i si esteu d’acord amb el resum de la vostra cistella i no voleu sol·licitar cap altre servei, haureu de clicar al botó “realitzar comanda”.
A continuació, sol·licitarem al Client que empleneu un formulari la vostra informació de facturació. El Client haurà d’emplenar el formulari electrònic amb el seu nom complet, el nom de la seva empresa, el seu DNI o CIF, l’adreça de facturació, el telèfon de contacte, el país de residència i l’adreça de correu electrònic.
Si el Client ho desitja podrà crear un Compte d’Usuari marcant la casella habilitada a aquest efecte. Si el Client ha optat per crear un compte, rebrà a l’adreça de correu electrònic abans subministrada un missatge de confirmació del registre on hi haurà un enllaç a través del qual podrà accedir a la Zona d’Usuaris registrats, des d’on podrà consultar la seva registre de comandes. Aquesta zona d’usuaris només és visible per part dels clients que han decidit crear-se un compte.
També hi ha la possibilitat de deixar comentaris en relació a la comanda que està efectuant. Tots els camps del formulari marcats amb un asterisc (*) són de compliment obligat, els altres són facultatius.
En aquest moment, el Client haurà d’acceptar aquestes Condicions de Contractació. És important que el Client llegeixi i entengui cadascuna de les presents clàusules. En cas que el Client no estigui d’acord amb una o alguna de les clàusules de les Condicions de Contractació, no haurà d’avançar en la realització de la comanda.
A continuació, el Client haurà de seleccionar la forma de pagament: transferència bancària, pagament amb targeta o mitjançant PayPal. Un cop confirmat el pagament, el Client rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la recepció del pagament i podrà visualitzar i imprimir un document justificatiu de la contractació dels serveis sol·licitats.
El Client rebrà un altre correu electrònic amb enllaços a través dels quals podrà enviar la informació sol·licitada per VullUnaWeb per poder dur a terme la prestació dels serveis contractats.
Durant el procediment de registre i posteriorment, el Client tindrà la possibilitat de corregir errors a la introducció de les seves dades. Per a la correcció d’errors després de l’enviament del formulari, el Client haurà de posar-se en contacte amb VullUnaWeb per mitjà del correu electrònic info@vullunaweb.cat.